|
Озық педагогикалық тәжірибесін жалпылау бойынша іс-шаралар жоспары
2022-2023оқу жылы
№ |
Іс-шаралар мероприятия |
Мерзімі Сроки |
Жауаптылар Ответственные |
|
|||
1 |
Мұғалімдердің тәжірибелі жұмысын жалпылаудағы жұмыс жоспарын құру Составление работы по передовому опыту учителей |
қыркүйек сентябрь |
әкімшілігі администрация |
2 |
Әдістемелік бірлестіктер отырысында тәжірибелі жұмыстарды ұсыну Предоставление опыта работ на заседании методических объединений |
жыл бойы в течение года |
Мұғалімдер учителя |
3 |
Әдістемелік жұмысты жинақтау Обобщение методической работы |
жыл бойы в течение года |
Мұғалімдер учителя |
4 |
Жалпыланған озық педагогикалық іс-тәжірибелерді жинақтау, әдістемелік журнал беттеріне жариялау Обобщение передового педагогического опыта, публикация на страницах методических журналов |
жыл бойы в течение года |
Мұғалімдер учителя |
|
Ғылыми-әдістемелік тақырыптағы мақалаларды баспасөз беттеріне беру Публикации научно-методических статей. |
қыркүйек сентябрь |
Мұғалімдер учителя |
5 |
Бастауыш білім беру байқауларға және пәндер бойынша олимпиадаларға.Участие учителей в конкурсах и олимпиадах по предметам. |
жыл бойы в течение года |
Мұғалімдер учителя |
6 |
Открытые уроки, мастер-классы Ашық сабақтар, мастер-кластар |
жыл бойы в течение года |
Мұғалімдер учителя |
7 |
Озық педагогикалық іс-тәжірибелерді меңгеру және тарату: Мектеп жұмысы мен педагогикалық ұжым бағыты бойынша ғылыми-әдістемелік жинақты дайындау. Подготовка сборника передового педагогического опыта, его освоение и распространение: по направлению работы школы и педагогического коллектива. |
мамыр май |
Мұғалімдер учителя |
8 |
Озық педагогикалық іс-тәжірибелерді ұсыну Представление передового педагогического опыта, Озық педагогикалық іс-тәжірибені қорғау Защита передового педагогического опыта |
жыл бойы в течение года |
Мұғалімдер учителя |
9 |
Озық педагогикалық іс-тәжірибені қорытындылау және мектеп ішінде қолдану Обобщение и использование в школе передового педагогического опыта, |
жыл бойы в течение года |
Мұғалімдер учителя |