Жас мұғалімдермен атқарылатын жұмыс жоспары.
2022-2023 оқу жылы.
Мақсаты: педагогикалық шеберлікті арттыру және теориялық білімдерін жетілдіру сұрақтары бойынша мұғалімге практикалық көмек беру
Міндеттері:
№ |
Жұмыс мазмұны Содержание работы |
Мерзімі Сроки |
Жауапты(лар) Ответственные
|
1 |
Жас мамандарды тамыз маслихатына қатыстыру Привлечение молодых специалистов в работе августовского совещания. |
тамыз август |
Мектеп әкімшілігі |
2 |
Жас мамандарға қатысты нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс (жеңілдіктер, квоталар т.б) Работа с нормативно-правовыми документами в отношении молодых специалистов (льгот, квот и т. д) |
тамыз август |
Мектеп әкімшілігі. Кәсіподақ ұйымының төрағасы Администрация школы. Председатель профсоюзной организации |
3 |
Мектеп бойынша жас мұғалімдердің және жаңадан келген мамандардың тізімін анықтау Составление перечня молодых специалистов и вновь прибывших учителей. |
тамыз август |
Мектеп әкімшілігі Администрация школы |
4 |
Жас мамандармен сұхбаттасу. Собеседование с молодыми специалистами. |
қыркүйек сентябрь |
Мектеп әкімшілігі Администрация школы |
5 |
Мектеп тәртібі мен жарғысымен таныстыру ознакомление с порядоком и уставом школы. |
қыркүйек сентябрь |
Мектеп әкімшілігі Администрация школы |
6 |
Жас мамандарға көмек көрсету мақсатында тәлімгерлерді тағайындау Назначение наставников для молодых специалистов с целью оказания помощи. |
қыркүйек сентябрь |
ӘБ жетекшілері Руководители МО |
7 |
Тәлімгердің жас мамандармен жүргізілетін жұмыс жоспарын бекіту. Жас мамандарды ӘБ –терге енгізу Утверждение плана работы наставника с молодыми специалистами. Участие молодых специалистов в работе МО. |
қыркүйек сентбрь |
Тәлімгерлер наставники |
8 |
Оқу-тәрбие үрдісіне қатысты нормативтк құжаттар мен оқу бағдарламасының мазмұнын зерттеу Изучение содержания учебной программы и нормативных документов учебно-воспитательного процесса |
қыркүйек сентябрь |
Тәлімгерлер наставники |
9 |
Оқу жоспары-бағдарлама-тақырыптық жоспар-сабақ жоспары. Сабақ мақсатын қою (дамыту, тәрбиелеу, білімділік). Учебный план-программа-тематическое планирование-поурочное. Постановка целей урока (развитие, воспитание, образованность). |
қыркүйек сентябрь |
оқу ісінің меңгерушісі зам по УВР |
10 |
Мектеп құжаттарын жүргізу жайлы нұсқаулар (сынып журналын толтыру, жүргізу және тексеру, оқушылар дәптері мен күнделігі) Инструкции о ведение школьной документации (заполнение классных журналов, ведения и проверки тетрадь и дневник учащихся) |
қыркүйек сентябрь |
оқу ісінің меңгерушісі зам по УВР |
11 |
Элективті курстар бағдарламаларын, тақырыптық және сабақ жоспарларын құрастыру. Программы элективных курсов, тематических планов уроков и составление. |
қыркүйек сентябрь |
оқу ісінің меңгерушісі зам по УВР |
12 |
Жас маманның әдістемелік папкасын жабдықтауға көмектесу. Методическая помощь в оснащении папки молодого специалиста, |
үнемі постоянно |
оқу ісінің меңгерушісі зам по УВР |
13 |
Әдістемелік көмек көрсету мақсатында тәлімгер ұстаздың жас маман сабағына қатынасуы Участие педагога, наставника молодых специалистов с целью оказания методической помощи к уроку |
жыл бойы в течение года |
Тәлімгер ұстаз Учитель-наставник |
14 |
Жас мамандармен психологиялық қолдау Психологическая поддержка молодых специалистов |
жыл бойы в течение года |
Мектеп психологі Психолог школы |
16 |
Сабақ жоспарларын құрастыру бойынша практикум.
Сабақтың үш бірдей дидактикалық мақсаттылығы Практикум по составлению планов уроков. - Правила составления календарных планов - Написание планов уроков образец - Три урока дидактическая целесообразность |
қыркүйек сентябрь |
|
17 |
Мектеп құжаттарын жүргізу практикумы - Сынып журналдарын жүргізу ережесі - Дәптерлерді тексеру ережесі - Күнделіктерді тексеру ережесі Практикум по ведению школьной документации - Правила ведения классных журналов - Правила проверки тетрадей - Правила проверки дневников |
қазан октябрь |
|
18 |
Сынып тәрбие жоспарының жүйелі-рөльдік моделі ( сынып жетекші жұмысының диагностикасы, мақсаттарының жобаланыу, ұжым бірлігі мен дамыту жолындағы іс-әрекеті, оқушы тәртіптілігін бағалау шарттары.) Воспитательного плана класса системно-ролевой модели ( диагностика в работе классного руководителя, жобаланыу целей, на пути развития коллектива и единства действий, дисциплинированность условия оценки учащихся.) |
қараша ноябрь |
|
19 |
Практикум. «Қазіргі заманғы сабақ» әдістемелік нұсқауы Сабақ құрылымы, кезеңдері.Сабақ талдауына қойылатын талаптарСабақ түрлері мен типтері Практикум. «Современный урок». методические указания.Структура урока, этапы.Требования к анализу урока.Типы и виды уроков |
желтоқсан декабрь |
оқу ісінің меңгерушісі зам по УВР |
20 |
«Шебер-сынып» , дөңгелеу үстелдер, практикум, семинарлар, іскерлік ойындар ұйымдастыру Организация «Мастер-классов» , круглых столов, практикумов, семинаров, деловых игр, |
қаңтар январь |
Тәлімгерлер наставники |
21 |
«Сабақтың өзіндік талдауы-мұғалімнің кәсіптік шеберлігін қалыптастыру шарттарының бірі» практикум «Анализ собственного урока-одно из условий формирования профессионального мастерства учителя» практикум |
наурыз март |
|
22 |
Өзара сабаққа қатысу. Взаимопосещения занятий.
|
жыл бойы в течение года |
оқу ісінің меңгерушісі зам по УВР |
23 |
Жас маман мектебінің жұмысын қорытындылау.Жас маманның кәсіби қиыншылықтарын айқындау мақсатындағы сауалнама, жас маманның ұжымда өзін-өзі сезіну дәрежесін анықтау. Подведение итогов работы школы молодого специалиста.Анкета определения профессиональных трудности молодого специалиста, молодого специалиста в коллективе, самочувствия определения степени. |
мамыр май |
оқу ісінің меңгерушісі зам по УВР |