«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің № 2 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 поселка  Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Соц.Сети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ӘДІСТЕМІЛІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАЛДАУЫ

11.01.2021

ӘДІСТЕМІЛІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАЛДАУЫ

 

Мұғалімдер «Әдістемелік шеберлікті дифференциялық және жеке ықпалда оқушыларды оқу және тәрбие процесінде толық жетілдіру» әдістелік тақырыпсыпен жұмыс жасады. Осы әдістемелік тақырып мектеп әдістемелік тақырыпқа сай келеді.

Әдәстемелік жұмысында қайылған нігізді міндеттер:

  • Қазақстан Республикасынық мемлекеттік жалпына міндетті білім беру стандартын оқушылар меңгеріп алу;
  • Білім сапасын көтеру үшін комплекстік жораны шешу;
  • 10-11 сынып оқушыларымен профильдін оқудың жүйесін дамыту және толық жетілдіру
  • Дарынды балалармен жұмысты жетілдіру және дараландыру

 

Оқудың  сапасы және оның нәтижелілігі мектеп мұғалімдердің саннаттарына, шеберлігіне, біліктілігіне, жұмыс мерзіміне байланысты.

 

Педагогтар құрамы

Барлығы 19

Жоғары санатты 6 / оның ішінде 6 зерттеуші – педагог / -32%

1 санатты 5 / оның ішінде 5 педагог-сарапшы / - 26%

2 санатты 3 - 15%

Санатсыз 6 -27%

Педагогикалық өтілі:

   0-2 жыл: 5 адам – 25%

   3-5 жыл - 1 адам-5%

   6-10 жыл - 2 адам-10%

оның ішінде: 1-мектепалды даярлық тәрбиешісі.

   11-15 жыл аралығында-2 адам. - 10%

   16 – 20 жыл – 1 адам – 5%

   20 жылдан жоғары - 9 адам-45 %

        Мұғалімдердің жас құрамы:

30 жасқа дейін-4 адам / 21%/

30-50 жас – 8 адам / 42%/

50 жастан жоғары-7 адам / 37%/, оның ішінде 3 зейнеткерге.

 

 

Мұғалімдердің мамандықты көтеру курсы

Мектептің ең маңызды көрсеткіштерінің бірі білім қызметтік сапасын қамтамасыз ету. Осында аса маңызда болып тұрғаны – мұғалімнің мамандығы. Биыл оқу жылында барлық курстар білім беру мазмұнын жаңартумен байланысты.

19 педагог қызметкерлерден деңгейлік курстардан 4 педагог өтті: 2 - 1 деңгей және 2 – 3 деңгей.

Сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту бойынша курстардан 16 пән мұғалімі өтті (оның ішінде 3-і осы оқу жылында) .

Пән бойынша курстан инклюзия 2 мұғалімдер өтті.

1 жарты жылдықта 2 мұғалім ұлттық біліктілік тестілеуден табысты өтті және оларға 1 педагог – модератор санаттары берілді.

 

Қорытындылар:

1.         Мектепте үлкен жұмыс өтілі бар педагогикалық ұжым жұмыс істейді (орта есеппен 22 жыл)

2.         Кадрлардың біліктілігін арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.

 

Жоғарыдағы міндеттер әр түрлі әдістемелік жұмыс түрлерімен іске асырылады:

  1. Тематикалық педагогикалық кеңестер;
  2. Әдістемелік кеңес отырысы;
  3. Өз бетімен білім алу жұмысы;
  4. Ашық сабаққа қатынасу, сабақтың талдауы, өз-өзімен сабағын талдау;
  5. Пән апталығы;
  6. Педагогикалық мониторингтер;
  7. Оқу-тәрбие жұмысының жеке консультациясы;
  8. Деңгейді көтеру курстарында оқу.

Мектепте ең жоғары басқару түрі – педагогикалық кеңес. 2020-2021 оқу жылы тақырыптық педагогикалық кеңес өткізілді:

1.         2019-2020 оқу жылындағы мектеп жұмысының нәтижелерін талдау және жаңа 2020-2021 оқу жылында білім беру мекемесін дамытудың басым бағыттары.

2.         Бірінші тоқсанның оқу жетістіктерінің нәтижелері. Бейімдеу, оқушылардың 1,5,10 сынып.

 

Әдістемелік кеңес жұмысы

Мектепте құрылған әдістемелік кеңес басымды психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге ықпал етті, әдістемелік бірлестіктердің өзара іс-қимылын үйлестірді, педагогикалық ұжымға " Әдістемелік шеберлікті дифференциялық және жеке ықпалда оқушыларды оқу және тәрбие процесінде толық жетілдіру"бірыңғай әдістемелік тақырыбы бойынша жұмыста көмек көрсетті.

 

Әдістемелік кеңестің алғашқы бағыттары:

1.          Оқу-білім процесін сапасын көтеру, осыған барлық мүмкіндіктерді жасау;

2.         Әдістемелік әдістерді жетілдіру;

3.         Педагогикалық процесске жаңа технологияларда еңгіру, оқушылардың оқуға мотивациясын көтеру, қызықты дамыту;

4.         Алдағы педагогикалытқ тәжірибені үйрену және оны өрістету.

Әдістемелік кеңестің жұмысы әдістемелік отырыстың жұмысымен педагогикалы кеңестен, «дөңгелек үстел», семинарлар арқылы құрылды.

Әдістемелік кеңестің жұмысы ӘБ-мен тығыз байланыста, педагогикалық кеңестер, "дөңгелек үстелдер", семинарлар арқылы құрылды.

2020-2021 оқу жылында мектептің әдістемелік жұмысы әдістемелік кеңестің жұмыс жоспарына сәйкес құрылды.

Доломит ОМ әдістемелік кеңесінің құрамына 5 мұғалім кіреді.

Жылының аралығында 2 әдістемелік кеңсе отырыстың болды

1. Мектептің әдістемелік бірлестіктерінің, ОҒҚ, жас педагог мектебінің, оқытудың вариативті компонентінің жоспарлары

2. Біркелкі орфографиялық ереженің сақталуын және нормасын қадағалау қорытындысы

 

Мұғалімдермен әдістемелік жұмыс:

Осы мәселерді шешу үшін мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктері жұмыс жасады:

  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі (5 мұғлім) - басшысы Кудабаева К.Е. (педагог - зерттеуші).
  • Гуманитарлық бағыт әдістемелік бірелстігі (6 мұғалім) – басшы Калиева Ж.Б. (педагог- зерттеуші).
  • Жаратылыстану-математикалық бағыт (7 мұғалім) – басшы Джанбутинов Р.С.( педагог-сарапшы)

 

 

 

Әдістемелік кеңесте мұғалімнің шеберлігін жетілдіру үшін көп көңіл бөлінді.

Мектеп ішіндегі әдістемелік  оқу мақсатка сәйкес ұйымдастырылды, теория және практикалық семинарлар жоспарланды.

Мектептің әдістемелік жұмысында классикалық жұмыс түрлері пайдаланылды.

Covid-19 бойынша каратинді жүргізумен байланысты Қашықтықтан оқытуға көшуге байланысты педагогтармен Қашықтықтан оқытудың нысаны мен әдістері бойынша жұмыс жүргізілді.

Мұғалімдердің бір-бірінің сабағына қатынасу, мұғалімдердің тәжірибесін байыттады, жаңа технологияларды қолданылады, оқушылардың пәндерден білім деңгейін көтереді.

Өкінішке орай, осы жұмысының түрі толық пайдаланылмайды.

Жоғарыдағы міндеттер әр түрлі әдістемелік жұмыс түрлерімен іске асырылады:

  1. Тематикалық педагогикалық кеңестер;
  2. Әдістемелік кеңес отырысы;
  3. Өз бетімен білім алу жұмысы;
  4. Ашық сабаққа қатынасу, сабақтың талдауы, өз-өзімен сабағын талдау;
  5. Пән апталығы;
  6. Педагогикалық мониторингтер;
  7. Оқу-тәрбие жұмысының жеке консультациясы;
  8. Деңгейді көтеру курстарында оқу.

Әдістемелік отырысында ұйымдастыру және өткізу жұмыс ретінде пән апталықтары дәстүрлі түрі болып саналады.

 

Мұғалімдерімен семинарлар өткізілді:

1. Қол жетімді орта. Қол жетімді орта мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмысты ұйымдастыру

  2. Жоспарланған нәтижелердің жетістіктерін бағалау жүйесі

 

Жас педагог мектебі жұмыс істейді.  Олармен сабақтар өткізілді:

- Сабақ жоспарын құрастыру бойынша Практикум.

- Күнтізбелік жоспарларды жасау ережелері

- Сабақ жоспарын жазу үлгісі

- Критериалды бағалау

Әдістемелік отырысында ұйымдастыру және өткізу жұмыс ретінде пән апталықтары дәстүрлі түрі болып саналады.

Педагогикалық шығармашылықты дамыту және педагогтардың бастамаларын жүзеге асыру мақсатында мұғалімдер ӘБ отырыстарында, мектеп әдістемелік кеңесінің отырыстарында өз тәжірибесімен белсенді алмасады,сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды әзірлеу сайтында орналастырады.

 

 

 

Мамандық конкурстарға қатынасу

Мұғалімнің А.Т.Ә.

Конкурс

орын

1

Кудабаева Кульбаршин Есмагамбетовна

ҚИО, сынып бұрыші

3, Зеренді ауданы

2

Коваленко Татьяна Николаевна

ҚИО,химия

3, Зеренді ауданы

3

Коваленко Татьяна Николаевна

ҚИО, биология

сертификат

4

Коваленко Татьяна Николаевна

Жаңашыл мұғалім 2019-2020

сертификат

5

Овсяникова Наталья Юрьевна

Өзін-өзі танудан "Өрлеу" республикалық онлайн олимпиадасы»

сертификат

6

Овсяникова Наталья Юрьевна

ҚИО, сынып бұрыші

3, Ақмола облысы

7

Тихая Людмила Николаевна

Өзін-өзі танудан "Өрлеу" республикалық онлайн олимпиадасы»

сертификат

8

Тихая Людмила Николаевна

ҚИО, сынып бұрыші

сертификат

 

 

 

 

 

Қорытынды:

Педагогикалық коллективтің жұмысы мектеп жұмыс жоспарына сәйкес келді. Жоспарланған жұмыстар орындалды.

 

Кепілдемелер:

1.         Қазақстан Республикадағы жаңартылған білім мазмұны мұғалімдердің мамандық жеке білушілігін дамыту;

2.         www.bilimland.kz білім беретін порталда жұмысы жалғастыру; «Күнделік» арқылы электронды оқуды еңгізу;

4.         Сабақ және сабақ сыртында оқушылардың творчестволық қабілеттілігін дамыту;

5.         Педагогикалық тәжірибені жинақтап қорыту және жинақтау

Просмотров: 306


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст