«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің № 2 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 поселка  Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Соц.Сети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2018-2019 оқу жылындағы " Доломитово орта мектебі " КММ оқу-әдістемелік жұмысының талдауы

13.06.2019

Мұғалімдер «Әдістемелік шеберлікті дифференциялық және жеке ықпалда оқушыларды оқу және тәрбие процесінде толық жетілдіру» әдістелік тақырыпсыпен жұмыс жасады. Осы әдістемелік тақырып мектеп әдістемелік тақырыпқа сай келеді.

 

Әдәстемелік жұмысында қайылған нігізді міндеттер:

  • Қазақстан Республикасынық мемлекеттік жалпына міндетті білім беру стандартын оқушылар меңгеріп алу;
  • Білім сапасын көтеру үшін комплекстік жораны шешу;
  • 10-11 сынып оқушыларымен профильдін оқудың жүйесін дамыту және толық жетілдіру
  • Дарынды балалармен жұмысты жетілдіру және дараландыру

 

Педагогтар құрамы

Оқудың  сапасы және оның нәтижелілігі мектеп мұғалімдердің саннаттарына, шеберлігіне, біліктілігіне, жұмыс мерзіміне байланысты.

Мектептегі мұғалімдер саны

Барлығы 20

Педагогикалық өтілі:

   3-5 жыл - 4 адам-20%

   6-10 жыл - 2 адам-10%

   11-20 жыл аралығында-3 адам. - 15%

   20 жылдан жоғары - 11 адам-55 %

        Мұғалімдердің жас құрамы:

30 жасқа дейін-6 адам / 30%/

30-50 жас – 5 адам / 25%/

50 жастан жоғары-9 адам / 45%/, оның ішінде 1 зейнеткерге.

 

20 педагогикалық ішінен  деңгейлік курстан өткендер:

 

Деңгейліқ курстар

Мұғалімдер саны

1

1 деңгей

2

2

2 деңгей

0

3

3 деңгей

3

 

 

 

Мұғалімдердің мамандықты көтеру курсы

 

Мектептің ең маңызды көрсеткіштерінің бірі білім қызметтік сапасын қамтамасыз ету. Осында аса маңызда болып тұрғаны – мұғалімнің мамандығы. Биыл оқу жылында барлық курстар білім беру мазмұнын жаңартумен байланысты.

Сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту бойынша курстардан 15 пән мұғалімі өтті (оның ішінде 4-і осы оқу жылында) .

Пән бойынша курстан 1 мұғалім өтті.

2 педагог пәндер бойынша жоғары педагогикалық білім алу үшін сырттай оқудан өтеді.

1 жарты жылдықта 6 мұғалім ұлттық біліктілік тестілеуден табысты өтті және оларға 2 педагог - зерттеуші, 4 педагог - сарапшы санаттары берілді.

 

Қорытындылар:

1.      Мектепте үлкен жұмыс өтілі бар педагогикалық ұжым жұмыс істейді (орта есеппен 20 жыл)

2.      Кадрлардың біліктілігін арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.

Жоғарыдағы міндеттер әр түрлі әдістемелік жұмыс түрлерімен іске асырылады:

  1. Тематикалық педагогикалық кеңестер;
  2. Әдістемелік кеңес отырысы;
  3. Өз бетімен білім алу жұмысы;
  4. Ашық сабаққа қатынасу, сабақтың талдауы, өз-өзімен сабағын талдау;
  5. Пән апталығы;
  6. Педагогикалық мониторингтер;
  7. Оқу-тәрбие жұмысының жеке консультациясы;
  8. Деңгейді көтеру курстарында оқу.

Мектепте ең жоғары басқару түрі – педагогикалық кеңес. 2018-2019 і оқу жылы тақырыптық педагогикалық кеңес өткізілді:

1.      Білім беру мазмұнын жаңарту: болашаққа бағдар.

2.      Білім беру мазмұнын жаңартудағы оқу процесінің мазмұны мен әдістемесі.

3.      Оқушылардың тұлғалық өзін-өзі айқындауын және шығармашылық әлеуетін дамытуда психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету.

4.      Мазмұнды жаңарту жағдайында заманауи сабақты жобалау әдістемесі.

5.      Тәрбие мазмұнын білім берудің жаңа моделіне қайта бағдарлау.

 

Әдістемелік кеңес жұмысы

Мектепте құрылған әдістемелік кеңес басымды психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге ықпал етті, әдістемелік бірлестіктердің өзара іс-қимылын үйлестірді, педагогикалық ұжымға " Әдістемелік шеберлікті дифференциялық және жеке ықпалда оқушыларды оқу және тәрбие процесінде толық жетілдіру"бірыңғай әдістемелік тақырыбы бойынша жұмыста көмек көрсетті.

 

Әдістемелік кеңестің алғашқы бағыттары:

1.          Оқу-білім процесін сапасын көтеру, осыған барлық мүмкіндіктерді жасау;

2.      Әдістемелік әдістерді жетілдіру;

3.      Педагогикалық процесске жаңа технологияларда еңгіру, оқушылардың оқуға мотивациясын көтеру, қызықты дамыту;

4.      Алдағы педагогикалытқ тәжірибені үйрену және оны өрістету.

Әдістемелік кеңестің жұмысы әдістемелік отырыстың жұмысымен педагогикалы кеңестен, «дөңгелек үстел», семинарлар арқылы құрылды.

Әдістемелік кеңестің жұмысы ӘБ-мен тығыз байланыста, педагогикалық кеңестер, "дөңгелек үстелдер", семинарлар арқылы құрылды.

2018-2019 оқу жылында мектептің әдістемелік жұмысы әдістемелік кеңестің жұмыс жоспарына сәйкес құрылды.

Доломит ОМ әдістемелік кеңесінің құрамына 5 мұғалім кіреді.

Жылының аралығында 5 әдістемелік кеңсе отырыстың болды

1. Мектептің әдістемелік бірлестіктерінің, ОҒҚ, жас педагог мектебінің, оқытудың вариативті компонентінің жоспарлары

2. Мектепте оқу-тәрбие үдерісіне оқытудың жаңа технологияларын енгізу кезінде туындайтын қиындықтар

3. Оқушыларды пән олимпиадаларына, ҰБТ-ға дайындау бойынша тиімді жұмысты өткізу жолдары

4. Пәндер бойынша әдістемелік бірлестіктердің жұмыстарын тиімді ұйымдастыру жолдары

5. Оқу жылының қорытындысы

 

Мұғалімдермен әдістемелік жұмыс:

Осы мәселерді шешу үшін мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктері жұмыс жасады:

  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі (5 мұғлім) - басшысы Овсяникова Н.Ю. (педагог сарапшы).
  • Гуманитарлық бағыт әдістемелік бірелстігі (7 мұғалім) – басшы маркина Д.А. (педагог сарапшы).
  • Жаратылыстану-математикалық бағыт (8 мұғалім) – басшы Жанботинов Р.С.(2 категория)

Сонымен қатар, мектепте 1-3, 5-8 сынып мұғалімдерімен практикаға критериалды бағалауды енгізу бойынша жұмыс жүргізілді.

Әдістемелік кеңесте мұғалімнің шеберлігін жетілдіру үшін көп көңіл бөлінді.

Мектеп ішіндегі әдістемелік  оқу мақсатка сәйкес ұйымдастырылды, теория және практикалық семинарлар жоспарланды.

Мектептің әдістемелік жұмысында классикалық жұмыс түрлері пайдаланылды.

Мұғалімдердің бір-бірінің сабағына қатынасу, мұғалімдердің тәжірибесін байыттады, жаңа технологияларды қолданылады, оқушылардың пәндерден білім деңгейін көтереді.

Өкінішке орай, осы жұмысының түрі толық пайдаланылмайды.

Жоғарыдағы міндеттер әр түрлі әдістемелік жұмыс түрлерімен іске асырылады:

  1. Тематикалық педагогикалық кеңестер;
  2. Әдістемелік кеңес отырысы;
  3. Өз бетімен білім алу жұмысы;
  4. Ашық сабаққа қатынасу, сабақтың талдауы, өз-өзімен сабағын талдау;
  5. Пән апталығы;
  6. Педагогикалық мониторингтер;
  7. Оқу-тәрбие жұмысының жеке консультациясы;
  8. Деңгейді көтеру курстарында оқу.

Әдістемелік отырысында ұйымдастыру және өткізу жұмыс ретінде пән апталықтары дәстүрлі түрі болып саналады.

 

Мұғалімдерімен семинарлар өткізілді:

1. Жаңартылған бағдарлама-қазіргі заманның талабы.

2. Білім беру жүйесіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

3.9,11 сыныптардағы ОЖСБ,ҰБТ-ға дайындық әдістері мен тәсілдері

4.Оқытудың жаңа түрлері мен әдістерін қолдану

Мектеп мұғалімдері аудандық семинарларға қатысты.

Жас педагог мектебі жұмыс істейді.  Олармен сабақтар өткізілді:

- Сабақ жоспарын құрастыру бойынша Практикум.

- Күнтізбелік жоспарларды жасау ережелері

- Сабақ жоспарын жазу үлгісі

- Критериалды бағалау

 

Әдістемелік отырысында ұйымдастыру және өткізу жұмыс ретінде пән апталықтары дәстүрлі түрі болып саналады.

2018-2019 жылында бастауыш сыныптар, гуманитарлық цикл, жаратылыстану-математикалық цикл, өзін-өзі тану, политехникалық цикл. пән апталағы өткізілді.

Пән апталықтарын өткізілуі мұғалімдердің және оқушылардың творчестволық потенциалдарын ашуға әсер еспті.

Әдістемелік бірлестіктің басшылары жақсы ұйымдастыру қабілеттерін; жолдастық қарым-қатынасты жасауды көрсетті.

Педагогикалық шығармашылықты дамыту және педагогтардың бастамаларын жүзеге асыру мақсатында мұғалімдер ӘБ отырыстарында, мектеп әдістемелік кеңесінің отырыстарында өз тәжірибесімен белсенді алмасады,сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды әзірлеу сайтында орналастырады.

 

 

 

Мамандық конкурстарға қатынасу

Мұғалімнің А.Т.Ә.

Конкурс

орын

1

Коваленко Татьяна Николаевна

ҚИО, химия

3, Ақмола облысы

2

Коваленко Татьяна Николаевна

ҚИО, биология

2, Зеренді ауданы

3

Саржанова Нургуль Караповна

ҚИО, қазақ тілі

3, Зеренді ауданы

4

Тихая Людмила Николаевна

ҚИО, бастауыш сыныптар

3, Ақмола облысы

5

Кудабаева Кульбаршин Есмагамбетовна

ҚИО, бастауыш сыныптар

сертификат

6

Овсяникова Наталья Юрьевна

ҚИО, бастауыш сыныптар

2, Ақмола облысы

7

Калиева Жанна Болатовна

Аудандық байқау «Үздік педагог – 2019»

2, Зеренді ауданы

8

Кенжегалиева Балхия Казбековна

Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау

-

 

 

 

 

Қорытынды:

Педагогикалық коллективтің жұмысы мектеп жұмыс жоспарына сәйкес келді. Жоспарланған жұмыстар орындалды.

Кепілдемелер:

1.      Қазақстан Республикадағы жаңартылған білім мазмұны мұғалімдердің мамандық жеке білушілігін дамыту;

2.      www.bilimland.kz білім беретін порталда жұмысы жалғастыру;

3.      «Күнделік» арқылы электронды оқуды еңгізу;

4.      Сабақ және сабақ сыртында оқушылардың творчестволық қабілеттілігін дамыту;

5.      Педагогикалық тәжірибені жинақтап қорыту және жинақтау

 

 

Директор                                                                                  Ш.Қ.Мұрадилова

 

Директордың ОТІ жөніндегі орынбасары                          Т.Н. Коваленко.

 

                             

Просмотров: 506


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст