«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің № 2 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 поселка  Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Соц.Сети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығындағы «Доломитово орта мектебі» КММ оқу – тәрбие жұмыстарының талдауы.

05.01.2020

2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығындағы

«Доломитово орта мектебі» КММ

оқу – тәрбие жұмыстарының талдауы.

 

2019-2020 оқу жылында педагог коллективі «Оқуда және тәрбиеде дифференциялық және дара арқылы ықпал ету оқу – тәрбие процесін толық жетілдіру» оқу- әдістемелік тақырыбына өз жұмысын  жалғастырды

2018-2019 оқу жылына талдау  жасағанына сәйкес педагог коллективі  2019-2020 оқу жылына келесі міндеттер алдына қойды:

  • Жалпы білім беру процесін гуманизациялау
  • Оқушылардың оқуға, өз- өзін  дамуына талаптық жасау
  • Оқушылардың денсаулығын сақтау
  • Оқушылардың творчестволық потенциалын ашу
  • Мұғалімнің творчестволық потенциалық ашу
  • Мұғалімнің профессионалдық деңгейін үздіксіз көтеру

Осы міндеттерді іске асыру үшін,  шаралар толқындалды

Жаңа оқу жылында:

2019-2020 оқу жылында 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-сыныптар жаңартылған білім мазмұны бойынша, ал 11-сыныптар 2013 жылы бекітілген үлгілік оқу бағдарламаларымен білім алады.

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
  •   ҚР БҒМ 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10 қазандағы № 556 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
  • ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары;
  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
  •   Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген)

 

2) 5-10-сыныптарда білім беру процесі:

ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

  1.  ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген) 11-сыныпта білім беру процесі:

ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;

ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2013 жылғы 27 қарашадағы № 471 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары;

 ü «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары

✓ «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығы.

 

Мектеп құрылымы

Мектепалды дайындық

Инварианттық компонент арқылы баздық компонент толық іске асырылады.

Вариативтін компонент арқылы іске асырылады:

- Қолды жазуға дайындау

- Логика

- Шеберлік қол

- Қызықты математика

1-4 сыныптар

Оқу жоспарларында каралыстырылада:

Инварианттық компонент іске асырылады. Баздық компонент толық іске асырылады.

Инвариатив компонент толық іске асырылады.

- 1-4 сыныптарға 1 сағаттан  шахмат ойынына.

- гуманитарлық / 1,3 сыныбында әдебиет курсы /

5-9 сынып

Оқу жоспарларында карастырылады:

Инварианттық компонент арқым баздық компонент негізгі мектепте толық іске асырылады.

Вариативтік компонент арқылы кіргізімені:

  • 9 сыныпта 1 сағат / Зайырлылық және дінтану негіздері/
  • 9 сыныпта 1 сағат /Абайтану/
  • жаратылыстану-математикалық / 8 сыныпта информатика курсы, 6 сыныпта шахматы курсы /

- Көркемдік-эстетикалық /5,6 сыныпта сурет салу/

10-11 сынып

10-11 сыныптар профильдік жаратылыстану-математикалық бағытта.

Инварианттық компонент арқым баздық компонент негізгі мектепте толық іске асырылады.

Вариативтік компонент арқылы кіргізімені:

  • 10-11 сыныптарда 1 сағаттан /Абайтану/
  • 10 сыныпта 1 сағат АӘД  курсына
  • 11 сыныптарда қолданбалы математика курсы (есептерді шығару практикум.).
  • 10 сыныптарда қолданбалы информатика курсы ( химия, физика,)
  • 11-сынып қолданбалы биология, информатика курстар

"Доломитово орта мектебі" КММ  жұмыс оқу жоспары мекемесін концетуалдық дамуына колданылады:

-ҚР МемСТ-қа сәйкес оқушылардың оқу меңгергені.

-оқу процеснде оқушылардың оқу сапасын көтеру (4-ші және 9-шы сыныптарда тоқсандық және жылдық көрсеткіштері, 11-сыныпта ҰБТ көрсеткіштері);

- 10-11 сынып оқушыларының профильдік оқуын дамыту және толық жетілдіру;

-педагог коллективте инновациялық потенциалын дамыту;

- оқу процесін гуманизациялау және информациялау дифференциялық технологияларды оқуда және тәрбиеді бағдарлау;

- поликультурлық, толеранттық, интеллектуалдық және творчестволық жәке тұлғаны жануя, Отан, рухани әдебиет, әлем әдебиет аркылы кұру;

-дарынды балалар жұмысын толық жетілдіру;

ҚР басқа елдерде оқу үшін балаларды дайындау

 

Бақылау түрлері:

  • сыныпты – қорытынды бақылау;
  • шолылық бақылау;
  • мектеп документациясының жағдайы;
  • оқу кабинеттірдің жағдайы;
  • күнтізбелік-тематикалық және бағдарлама, бағдарламаның орыдарлуы және пәндердіқ бақылау, тесеру және лабораториялық жұмастарының бақылауы;
  • үйірме жұмысының ұйымдастыруы;
  • дарынды және нашар оқитын балалармен жұмыс;
  • еңбек сақтау және қауіпсіздің жағдайы, білім деңгейін әкімшілік бақылауы (кіріу бақылау -> жартыжылдық бақылау -> қорытынды бақылау).
  • қорытында аттестация

 

Арнайы бақылау ҰБТ-ге, ЖОСБ-қа жұмыс дайындығы; жас мамандарға әдістімелік көмек көрсету.

Бақылау әдісі

  • байқау (сабаққа қатыналу)
  • документтерді оқу
  • білімдерін тексеру (рездер, тестер, бақылау, тексеру жұмыстар)
  • анкетттеу
  • анализ.

 

Мектеп ішіндігі бақылау жоспар арқылы мектеп әкімшіліктері сабаққа қатысты. Сабаққа қатынасу және сабақ бақылау несізгі бағаттары:

  • Сабақта пайдаланылған түрлері мен әдістері.
  • Оқушлардың өз-өзімен жұмыс істеуі.
  • Сыныпты-қорытынды бақылау және пәндердің беру жағдайы.
  • Аттестациядан өтетін мұғалімдердін жұмыс әдістемесі.

Бақылау қорытындысы педагогикалық кеңестерде, директор және оның орынбасалары отырысында қаралды.

Мектеп контингенттің сипаттамасы

Барлығы – 114

Мектепалды дайындық – 11

I саты – 38

II саты – 51

III саты – 14

Жұмыс тәртібі – бес күндін оқу аптасы.

Оқу 1 алмаста өткізіледі.

Мүгедек  балалар – 2 бала

Қамқоршыдағы балалар – 2 бала

 Оқу жігерлілігі:

Аралық аттестаттау қорытындылары 10 сыныптарда.

Сынып арқылы үлгерүшілін сапасы./жаңартылған бағдарлама бойынша сары түспен бөлінді/

 

 

 

оқушылар

барлығы

сынып

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

сыныптағы саны

103

13

12

7

6

9

10

9

11

12

6

8

үздіктер

7

-

3

1

0

0

1

1

1

0

0

0

жақсылықтар

39

-

6

4

5

3

3

4

3

3

4

4

үлгерүшілік, %

100

-

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

Үлгерүшілік сапасы, %

51,1

-

75

71,4

83,3

33,3

40

55,6

36,4

25

66,7

50

 

Үлгерім проценті : жалпы мектеп бойы- 100 %.

 

Білім сапасы:

жалпы мектеп бойы — 51,1 %

I саты – 76 %

II саты – 37,3 %

III дәрежесі -57,1 %

 

Пәндер бойынша үлгерүшілік сапасы.

 

Пән

сынып

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

орта

Қазақ тілі

 

83,3

100

100

55,6

50,0

66,7

45,5

41,6

66,7

62,5

67,2

Қазақ  әдебиеті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

62,5

62,5

Орыс тілі

 

91,7

100

83,3

44,4

40,0

66,7

45,5

58,3

66,7

62,5

65,9

Орыс әдебиеті

 

91,7

100

83,3

44,4

40,0

66,7

36,4

75,0

100

62,5

70,0

Ағылшы тілі

 

83,3

71,4

83,3

44,4

50,0

55,6

36,4

33,0

66,7

62,5

58,7

математика /алгебра/

 

83,3

100

83,3

44,4

50

66,7

36,4

50

83,3

62,5

65,9

геометрия

 

 

 

 

 

 

66,7

45,5

50

66,7

62,5

58,3

биология

 

 

 

 

 

 

100

90,9

91,6

66,7

62,5

82,3

жаратылыстану

 

91,7

100

100

100

100

 

 

 

 

 

98,3

химия

 

 

 

 

 

 

88,9

36,4

33,3

 

62,5

55,3

физика

 

 

 

 

 

 

88,9

45,5

41,6

 

62,5

59,6

география

 

 

 

 

 

 

77,8

63,6

66,7

66,7

62,5

67,5

дүниетану

 

91,7

100

100

 

 

 

 

 

 

 

97,2

Қазақстан тарихы

 

 

 

 

77,8

70,0

88,9

63,6

66,7

66,7

62,5

70,9

дүниежүзі тарихы

 

 

 

 

55,6

70,0

88,9

63,6

66,7

 

62,5

67,8

информатика

 

 

100

100

77,8

60

88,9

54,6

75

66,7

87,5

78,9

технология

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

АҚҚ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

дене шынықтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

АӘД

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

87,5

87,5

 

 

 

Қорытынды:

1. Білім сапасы деңгейі – 51,1% , үлгерушіліқ -100 %. Өткен оқу жылымен салыстырғанда білім сапасы 8-ге% азайды.

2. Жаңартылған МЖМБС - 2015 бағдарламасы бойынша білім алушылардың білім сапасы (1-10 сыныптар) - 54,1%, МЖМБС - 2012 бойынша білім алушылар (11 сынып)-50%.

2. Ең төмен білім сапасының -5,6,9 сыныптар, ең жоғары білім сапасы- 1-4 сыныптарда.

3. Қызығушылық жүйесін, диагностика жүйесуін, творчестволық мүмкіндігін,  оқушының  денгейін жетілдіруді құрастырып, оқу процесін оқу-зерттеу процесіне, өткізу кекрек. 

 

ҰБТ-ғе дайындау жұмысы.

Мектепте жоғары сыныптағы оқушыларды ҰБТ дайындауға айқын  жүйе құрастырылды. Осыған ұйындастыру, технология, информация, психология дайындық кіріді. 11 сыныпта - 9 оқушы. Сынау тестілеуден барлық оқушылар өтті.

Оқушыларды ҰБТ дайындау жоспар құрылды және күнтізбелік

тақырыптық жоспар бекітілді.

Өткен материалға сабақтар өткізілді, балалардың қателігіне талдау жасалды.

Оқушылардың сынау тестілеулері АОБ- нен келген ұсыныстар бойынша өткізілді.

ҰБТ-дің жаңа форматта және мектептегі қорытынды аттестация калай өтетінін оқушыларға және ата-аналарына жеткізілді.

Алдын-ала тестілеу қорытындысы

жекеше түлектері

ҰБТ-ға қатысушылардың саны

Қатысу үлесі

барлық ұпай

орташа  ұпай

шекті деңгейден өткен жоқ, саны

шекті деңгейден өткен жоқ %

1

8

5

63%

279

55,8

2

40,0%

2

8

6

75%

308

51,3

3

50,0%

3

8

3

38%

177

59,0

1

33,3%

4

8

3

38%

220

73,3

0

0,0%

 

Консультацияларда оқушылар тақырып материалдармен жұмыс істеді. Сөзжұмбақтарды шешті, жазба жұмыстарды орындады. Өткен материалды қайталау үшін оқулығын пайдаланды. Жазба жұмыстар және тест жұмыстардан кейін қатеріктермен жұмыс. өткізілді.

 

Дарынды балалармен жұмыс.

Дарынды балаларды табу, көмек көрсетуі, дамыту мектепте жұмыс өткілізіледі. Дарынды балалармен жұмыс жасғанда пән олимпиадалар, конкурстар дәстүрлі түрі болды.

Биыл мектеп ішінде пәндерден олимпиада өткізілді.

 

 

9 сынып оқушылары iQanat олимпиадасына қатысты. 2 турға 1 рет өтті.

Оқушы

Сынып

Пән

3

9

Математика

1

9

Эссе

 

Дистанциондық конкурстар және олимпиадалар

Жарыс

Сынып

 Оқушылар саны

Орын

Жетікші

1

ПОНИ әлемді ашады

2

7

2 жүлдегер

Овсяникова Н.Ю.

2

ПОНИ әлемді ашады

3

8

2 жүлдегер

Кудабаева К.Е..

3

ПОНИ әлемді ашады

4

1

1 жүлдегер

Тихая Л.Н.

4

Бірінші сынып оқушыларының ПОНИ - күзгі байқауы

1

5

 

Павлова М.Ф.

5

ПОНИ. Пифагорда қонақта

2

10

 

Овсяникова Н.Ю.

6

ПОНИ. Пифагорда қонақта

3

4

 

Кудабаева К.Е..

7

ПОНИ. Пифагорда қонақта

4

4

 

Тихая Л.Н.

 

Мектепте «Эрудит» деген ғалымы қоғам жұмыс жасайды.

 

Қорытынды:

  1. Мұғалімдерге оқушылардың жаман оқудан сақтап қалу үшін олармен жеке жұмыс өткізуі керек.
  2. Әдістемелік бірлестік басшыларына жартыжылдық қорытындысын әдістемелік бірлестік отырыснда қаралсын.
  3. Мұғалімдер сабақ жоспарын құрғамда оқушылармен жеке жұмысын ұйымдатырын, оқушылардың білмегендігін уақытында жойсын. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ӘДІСТЕМІЛІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАЛДАУЫ

 

Мұғалімдер «Әдістемелік шеберлікті дифференциялық және жеке ықпалда оқушыларды оқу және тәрбие процесінде толық жетілдіру» әдістелік тақырыпсыпен жұмыс жасады. Осы әдістемелік тақырып мектеп әдістемелік тақырыпқа сай келеді.

 

Әдәстемелік жұмысында қайылған нігізді міндеттер:

  • Қазақстан Республикасынық мемлекеттік жалпына міндетті білім беру стандартын оқушылар меңгеріп алу;
  • Білім сапасын көтеру үшін комплекстік жораны шешу;
  • 10-11 сынып оқушыларымен профильдін оқудың жүйесін дамыту және толық жетілдіру
  • Дарынды балалармен жұмысты жетілдіру және дараландыру

 

Педагогтар құрамы

Оқудың  сапасы және оның нәтижелілігі мектеп мұғалімдердің саннаттарына, шеберлігіне, біліктілігіне, жұмыс мерзіміне байланысты.

Мектептегі мұғалімдер саны

Барлығы 20

Жоғары санатты 2 / оның ішінде 2 зерттеуші – педагог / -10%

1 санатты 7 / оның ішінде 6 педагог-сарапшы / - 35%

2 санатты 5 / оның ішінде 1 педагог-модератор / - 25%

Санатсыз 6 -30%

Педагогикалық өтілі:

   0-2 жыл: 5 адам – 25%

   3-5 жыл - 1 адам-5%

   6-10 жыл - 2 адам-10%

   11-15 жыл аралығында-2 адам. - 10%

   16 – 20 жыл – 1 адам – 5%

   20 жылдан жоғары - 9 адам-45 %

        Мұғалімдердің жас құрамы:

30 жасқа дейін-5 адам / 25%/

30-50 жас – 8 адам / 40%/

50 жастан жоғары-7 адам / 35%/, оның ішінде 1 зейнеткерге.

 

20 педагогикалық ішінен  деңгейлік курстан өткендер:

 

Деңгейліқ курстар

Мұғалімдер саны

1

1 деңгей

2

2

2 деңгей

0

3

3 деңгей

2

 

Мұғалімдердің мамандықты көтеру курсы

 

Мектептің ең маңызды көрсеткіштерінің бірі білім қызметтік сапасын қамтамасыз ету. Осында аса маңызда болып тұрғаны – мұғалімнің мамандығы. Биыл оқу жылында барлық курстар білім беру мазмұнын жаңартумен байланысты.

Сондай-ақ білім беру мазмұнын жаңарту бойынша курстардан 12 пән мұғалімі өтті (оның ішінде 3-і осы оқу жылында) .

Пән бойынша курстан 1 мұғалім өтті.

1 педагог пәндер бойынша жоғары педагогикалық білім алу үшін сырттай оқудан өтеді.

1 жарты жылдықта 1 мұғалім ұлттық біліктілік тестілеуден табысты өтті және оларға 1 педагог – зерттеуші санаттары берілді.

 

Қорытындылар:

1.      Мектепте үлкен жұмыс өтілі бар педагогикалық ұжым жұмыс істейді (орта есеппен 20 жыл)

2.      Кадрлардың біліктілігін арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.

 

Жоғарыдағы міндеттер әр түрлі әдістемелік жұмыс түрлерімен іске асырылады:

  1. Тематикалық педагогикалық кеңестер;
  2. Әдістемелік кеңес отырысы;
  3. Өз бетімен білім алу жұмысы;
  4. Ашық сабаққа қатынасу, сабақтың талдауы, өз-өзімен сабағын талдау;
  5. Пән апталығы;
  6. Педагогикалық мониторингтер;
  7. Оқу-тәрбие жұмысының жеке консультациясы;
  8. Деңгейді көтеру курстарында оқу.

Мектепте ең жоғары басқару түрі – педагогикалық кеңес. 2018-2019 і оқу жылы тақырыптық педагогикалық кеңес өткізілді:

1.      2018-2019 оқу жылындағы мектеп жұмысының нәтижелерін талдау және жаңа 2019-2020 оқу жылында білім беру мекемесін дамытудың басым бағыттары.

2.      Бірінші тоқсанның оқу жетістіктерінің нәтижелері. Бейімдеу, оқушылардың 1,5,10 сынып.

Әдістемелік кеңес жұмысы

Мектепте құрылған әдістемелік кеңес басымды психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге ықпал етті, әдістемелік бірлестіктердің өзара іс-қимылын үйлестірді, педагогикалық ұжымға " Әдістемелік шеберлікті дифференциялық және жеке ықпалда оқушыларды оқу және тәрбие процесінде толық жетілдіру"бірыңғай әдістемелік тақырыбы бойынша жұмыста көмек көрсетті.

 

Әдістемелік кеңестің алғашқы бағыттары:

1.          Оқу-білім процесін сапасын көтеру, осыған барлық мүмкіндіктерді жасау;

2.      Әдістемелік әдістерді жетілдіру;

3.      Педагогикалық процесске жаңа технологияларда еңгіру, оқушылардың оқуға мотивациясын көтеру, қызықты дамыту;

4.      Алдағы педагогикалытқ тәжірибені үйрену және оны өрістету.

Әдістемелік кеңестің жұмысы әдістемелік отырыстың жұмысымен педагогикалы кеңестен, «дөңгелек үстел», семинарлар арқылы құрылды.

Әдістемелік кеңестің жұмысы ӘБ-мен тығыз байланыста, педагогикалық кеңестер, "дөңгелек үстелдер", семинарлар арқылы құрылды.

2019-2020 оқу жылында мектептің әдістемелік жұмысы әдістемелік кеңестің жұмыс жоспарына сәйкес құрылды.

Доломит ОМ әдістемелік кеңесінің құрамына 5 мұғалім кіреді.

Жылының аралығында 2 әдістемелік кеңсе отырыстың болды

1. Мектептің әдістемелік бірлестіктерінің, ОҒҚ, жас педагог мектебінің, оқытудың вариативті компонентінің жоспарлары

2. Біркелкі орфографиялық ереженің сақталуын және нормасын қадағалау қорытындысы

 

Мұғалімдермен әдістемелік жұмыс:

Осы мәселерді шешу үшін мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктері жұмыс жасады:

  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі (5 мұғлім) - басшысы Кудабаева К.Е. (педагог сарапшы).
  • Гуманитарлық бағыт әдістемелік бірелстігі (6 мұғалім) – басшы Калиева Ж.Б. (педагог сарапшы).
  • Жаратылыстану-математикалық бағыт (7 мұғалім) – басшы Жанботинов Р.С.(2 категория)

Сонымен қатар, мектепте 1-10 сынып мұғалімдерімен практикаға критериалды бағалауды енгізу бойынша жұмыс жүргізілді.

Әдістемелік кеңесте мұғалімнің шеберлігін жетілдіру үшін көп көңіл бөлінді.

Мектеп ішіндегі әдістемелік  оқу мақсатка сәйкес ұйымдастырылды, теория және практикалық семинарлар жоспарланды.

Мектептің әдістемелік жұмысында классикалық жұмыс түрлері пайдаланылды.

Мұғалімдердің бір-бірінің сабағына қатынасу, мұғалімдердің тәжірибесін байыттады, жаңа технологияларды қолданылады, оқушылардың пәндерден білім деңгейін көтереді.

Өкінішке орай, осы жұмысының түрі толық пайдаланылмайды.

Жоғарыдағы міндеттер әр түрлі әдістемелік жұмыс түрлерімен іске асырылады:

  1. Тематикалық педагогикалық кеңестер;
  2. Әдістемелік кеңес отырысы;
  3. Өз бетімен білім алу жұмысы;
  4. Ашық сабаққа қатынасу, сабақтың талдауы, өз-өзімен сабағын талдау;
  5. Пән апталығы;
  6. Педагогикалық мониторингтер;
  7. Оқу-тәрбие жұмысының жеке консультациясы;
  8. Деңгейді көтеру курстарында оқу.

Әдістемелік отырысында ұйымдастыру және өткізу жұмыс ретінде пән апталықтары дәстүрлі түрі болып саналады.

 

Мұғалімдерімен семинарлар өткізілді:

1.Электрондық оқыту жүйесі – заман талабы.

2.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Мектеп мұғалімдері аудандық семинарларға қатысты.

Жас педагог мектебі жұмыс істейді.  Олармен сабақтар өткізілді:

- Сабақ жоспарын құрастыру бойынша Практикум.

- Күнтізбелік жоспарларды жасау ережелері

- Сабақ жоспарын жазу үлгісі

- Критериалды бағалау

 

Әдістемелік отырысында ұйымдастыру және өткізу жұмыс ретінде пән апталықтары дәстүрлі түрі болып саналады.

2019-2020 жылында бастауыш сыныптар.

Пән апталықтарын өткізілуі мұғалімдердің және оқушылардың творчестволық потенциалдарын ашуға әсер еспті.

Әдістемелік бірлестіктің басшылары жақсы ұйымдастыру қабілеттерін; жолдастық қарым-қатынасты жасауды көрсетті.

Педагогикалық шығармашылықты дамыту және педагогтардың бастамаларын жүзеге асыру мақсатында мұғалімдер ӘБ отырыстарында, мектеп әдістемелік кеңесінің отырыстарында өз тәжірибесімен белсенді алмасады,сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды әзірлеу сайтында орналастырады.

 

 

 

Мамандық конкурстарға қатынасу

Мұғалімнің А.Т.Ә.

Конкурс

орын

1

Кудабаева Кульбаршин Есмагамбетовна

ҚИО, санып бұрыші

2, Зеренді ауданы

2

Саржанова Нургуль Караповна

«Үздік педагог – 2019», қазақ тілі

грамота

3

Калиева Жанна Болатовна

ҚИО, орыс тілі

сертификат

4

Панасюра Виктория Алексеевна

ҚИО, ағылшы тілі

сертификат

 

 

 

 

Қорытынды:

Педагогикалық коллективтің жұмысы мектеп жұмыс жоспарына сәйкес келді. Жоспарланған жұмыстар орындалды.

Кепілдемелер:

1.      Қазақстан Республикадағы жаңартылған білім мазмұны мұғалімдердің мамандық жеке білушілігін дамыту;

2.      www.bilimland.kz білім беретін порталда жұмысы жалғастыру;

3.      «Күнделік» арқылы электронды оқуды еңгізу;

4.      Сабақ және сабақ сыртында оқушылардың творчестволық қабілеттілігін дамыту;

5.      Педагогикалық тәжірибені жинақтап қорыту және жинақтау

 

 

Мектеп директоры                                             Мурадилова Ш.К.

 

ОТЖ жөніндегі орынбасары                                                        Коваленко Т.Н.

Просмотров: 584


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст