«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің № 2 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 поселка  Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Соц.Сети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аттестациялаудан өтетін педагогтың портфолиосын құрастыру бойынша жадынама.

07.10.2017

1 бөлім. Педагог туралы жалпы мәлімет.

2 бөлім. Педагогтың профессионалдық жетістіктерінің нәтижелері.

3 бөлім. Педагогикалық тәжірибе туралы материалдар.

4 бөлім. Педагогтың ғылыми-әдістемелік қызметі.

5 бөлім. Профессионалдық қызметі нәтижелерінің сарапшы бағасы.

 

Портфолио бөлімдерінің мазмұны.

 

1 бөлім. Педагог туралы жалпы мәлімет.

·       

Титулды парақ

1.     Сурет (5х6).

2.     Аты, тегі, әкесінің аты,

3.     Диплом бойынша мамандығы

4.     Жұмыс орын, қызметі;

5.     Қазіргі білім мекемесіндегі жұмыс өтілі;

6.     Үкіметтік мараппаттаулары, мақтау қағаздары, алғыс хаттары, халықаралық,

республикандық және қала деңгейінде өткізілген профессионалдық іс шараларда

жеткен жетістіктері туралы дипломдары;

·       

Аттестаттау парағы.

(«педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау ережелері» №8 қосымшасына сәйкес

формасы бойынша) ;

·       

Жеке куәлігінің

көшірмесі;

·       

Білімі туралы

дипломының көшірмесі;

·       

Ғылыми атағын

иеленгені туралы дипломның, куәлігінің көшірмесі;

·       

Еңбек кітапшасының

көшірмесі;

·       

Алдыңғы иеленген

біліктілік категориясының куәлігінің көшірмесі;

·       

Ұснынылған мамандық

бойынша өткен біліктілікті арттыру курстарының куәліктерінің көшірмесі;

·       

Қосымша пәндер (

тәртіп) бойынша өткен курстарының куәліктерінің көшірмесі;

·       

Педагогтың біліктілік

санатты иеленуге немесе бекітуге жазған өтінімі. ((«педагогикалық

қызметкерлерді аттестаттау ережелері» №1 қосымшасына сәйкес формасы бойынша).

Ескерту:  барлық құжаттардың көшірмесі басшының қолымен

бекітіледі және осы білім мекемесінің мөрі қойылады.

 

2 бөлім.

Педагогтың профессионалдық жетістіктерінің және оның оқушыларының білім

жетістіктерінің нәтижелері.

Педагогтың профессионалдық өсу деңгейінің және

профессионалдық қызметінің нәтижелерін куәләндыратын сертификатталған құжаттары.

(соңғы 5 жылдың ішінде).

·       

Үкіметтік марапаттау

куәліктерінің көшірмесі:

·       

Мақтау қағаздары мен

дипломдарының көшірмесі;

·       

Алғыс хаттарының

көшірмесі;

·       

Куәліктерінің,сертификаттарының

көшірмесі;

 

Педагогтың 

тәрбиеленушілері, оқушыларының білім жетістіктері  арқылы профессионалдық қызметінің нәтижелерін

куәләндыратын сертификатталған құжаттары. (соңғы 5 жылдың ішінде).

·       

Мақтау қағаздарының,

дипломдарының көшірмесі;

·       

Алғыс хаттырының

көшірмесі;

·       

Сертификаттарының,

куәліктерінің көшірмесі;

3 бөлім.

Педагогикалық тәжірибе туралы материалдар.

·       

Педагогтың 3-5 жылға

жеке профессионалдық дамуының жоспары;

·       

Педагогтың

педагогикалық тәжірибесін тұжырымдау (жинақтау) материалдары;

-        

Педагогтың

педагогикалық тәжірибесінің сипаттамасы, ұсыну формасы, эссе, шығармашылық

есеп;

-        

Тәжірибе тақырыбы бойынша

педагогтың оқыту- әдістемелік басылымдары; (авторлық бағдарламасы, дидактикалық

материалдардың жинағы, әдістемелік ұсыныстары, жұмыс дәптері т.б)

 

·       

Өзіндік  талдауы бар 

тәжірибе тақырыбының щеңберіндегі жаңа технологиялар мен жаңа мазмұнын

меңгеруге байланысты сабақтарының жоспарлары, әзірлемелері; (5-тен  көп емес),  

·       

Міндетті өзіндік

талдауы бар пән бойынша өткізген сыныптан тыс іс шараларының әзірлемесі

(жоспары). (3-тен көп емес);

 

4 бөлім.

Педагогтың ғылыми-әдістемелік қызметі.

·       

Сойлеу, баяндамалар

тезистері, бағдарламалар, және басқа да шығармашылық байқауларда,

ғылыми-практикалық конфе,ренцияларды, семинарларда, дөңгелек үстелдерге,

педагогикалық оқуларға қатысқандығын куәләндыратын материалдары.

·       

Шығармашылық топтарда,

әдістемелік кеңестерде, әзістемелік бірлестіктерде оқыған баяндамаларының

тезистері;

·       

Мерзімді баспасөз

басылымында , бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланған ғылыми- әдістемелік

материалдары;

·       

Эксперименттік

қызметке қатысқандығы туралы бұйрығының көшірмесі;

·       

Оқыту бағдарламасының

,оқыту әдістемелік кешендердің сараптамасына қатысқандығы туралы анықтамасы;

(бар болғанда ғана);

 

 

5 бөлім.

Профессионалдық қызметі нәтижелерінің сарапшы бағасы.

·       

Өзіндік жеке

педагогикалық қызметінің және оның нәтижелерінің , қолданылатын педагогикалық

технологиялардың, бағалау құралдарының саналуан түрлерінің талдауы ; кері

байланыс материалдары;

-        

Сабақтан тыс іс

шаралар мен сабақтардың, ашық сабақтардың, (5-тен көп емес)

-        

Оқушылардың сұрастыру

сауалнамасы

-        

Ата аналардың

сұрастыру сауалнамасы;

·       

Педагогикалық

қызметтің жемісіне сарапшылардың жауаптары

·       

Білім мекмесінің

әкімшілігімен бекітілген оқушылардың, тәрбиеленушілердің соңғы 3 жылда оқуда

жеткен жетістіктерінің талдауы;

-        

Сынып журналдарын

талдау негізінде оқытатын пәні бойынша орташа баллы;

-        

ҰБТ немесе соңғы 5

жылдағы қорытынды емтихандарының орташа баллы, аудандық баллмен салыстырғанада:

-        

Пәні бойынша ЖОО

грантқа оқуға түскен оқушыларының пайызы;

-        

Тәрбиеленушілерінің

сауаттылық сапасы және деңгейлік динамикасы; (диагностикалық срездерінің

негізінде) –бала бақша тәрбиешілері үшін;

·       

Соңғы 5 жылдың ішінде

сабақ беретін пәні бойынша сабақтан тыс іс шаралары, сабақтарының нәтижелерінің

мониторингі;

-        

Аудандық ,

республикандық, халықаралық олимпиадалардың, байқаулардың, жарыстардың

фестивальдардың жеңімпаздары мен сый иегерлерінің саны;

 

ПОРТФОЛИО РУБРИКАТОРЫ

 

1.    

Жариялануы (Соңғы 3 жылда)

 

 

 

Мақаланың атауы

Мерзімді баспасөз

атауы, жариялану мерзімі (датасы)

 

2.    

 Педагогтың ғылыми-әдістемелік

қызметінің жемісі. (соңғы 5 жылда).

Жұмыстың атауы

Оқыту-әдістемелік басылымы (авторлық бағдарлама,

дидактикалық материалдар жинағы, әдістемелік ұсыныстар, жұмыс дәптері және

т.б)

Сараптама қорытындысы

уақыты

 

 

 

 

 

 

3.    

Өзіндік жеке тәжірибесін жан жақты тарату және жинақтау (тұжырымдау). (шебер

класстар, семинарлар, байқаулар, конференциялар, дөңгелек үстелдер, көрмелер).

Іс шаралар

Қатысу деңгейі (қалалық, республикандық, халықаралық)

Растайтын құжат

уақыты

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.    

Ашық сабақтар өткізудің қорытындылары. (5-тен көп емес).

пәні

тақырыбы

Сынып/топ

Сабақ бойынша қорытынды мен ұсыныстар

Сабаққа қатсқан адамның А.Ж.Ә, қызметі, жұмыс орны.

уақыты

 

 

 

 

 

 

 

5.    

Пән бойынша өткізген сыныптан тыс іс шараларының нәтижелері. (3-тен көп

емес).

Қызметтің мазмұны

Сынып/топ

Қорытындылары мен ұсыныстары

Растайтын құжат

уақыты

 

 

 

 

 

 

 

6.    

Оқушылардың пән бойынша сабақтан тыс қызметінің нәтижелері.

(марапаттаулары, мақтау қағаздары, дипломдары, куәліктер).

 

пән

Іс шара

Қорытынды

Растайтын құжат

уақыты

 

 

 

 

 

 

7.    

Соңғы 3 жылда оқушылардың оқу жетістіктерінің динамикасы.

 

пән

Сынып/топ

Сараптама формасы

Нәтиже (білім сапасы)

уақыты

 

8.    

Кері байланыс нәтижелері. (сауалнама, жауап хаттар).

Бағалауға қатысушылар

Бағаланатын пән

Сараптам формасы

Сараптама жұмыстарының аналитикалық әзірленуі

негізіндегі нәтиже

уақыты

 

ЕСКЕРТУ: барлық бөлімдер, №8 бөлімнен басқалары, соңғы 5 жылдың серпінінде толтырылады,

барлық құжаттар Times New Roman 14 шрифтісімен жазылу керек.

Просмотров: 970


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст