«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің № 2 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 поселка  Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Соц.Сети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушыларды дайындауға арналған іс-шаралар мектептегі PISA халықаралық зерттеулеріне

28.12.2020

Оқушыларды дайындауға арналған іс-шаралар
 мектептегі PISA халықаралық зерттеулеріне

Пәндік білім мен дағдыларды қалыптастырумен қатар, мектеп оқушылардың өз білімдерін шындыққа жақын түрлі жағдайларда қолдана білуін дамытуды қамтамасыз етуі керек. Кейінгі өмірде бұл дағдылар мектеп түлегінің қоғам өміріне белсенді қатысуына ықпал етеді, оған өмір бойы білім алуға көмектеседі. 
PISA студенттердің білімді көбейте алатындығын анықтап қана қоймайды; сонымен қатар оқушылардың білгендерін экстраполяциялай алатындығын тексереді; алған білімдерін мектепте де, одан тыс жерлерде де бейтаныс жағдайларда қолдана алады.
Жаратылыстану сауаттылығы-байқау мен эксперименттерге негізделген тұжырымдар алу үшін ғылыми әдістер арқылы зерттеліп, шешілуі мүмкін проблемаларды нақты жағдайларда бөліп көрсету үшін жаратылыстану білімін пайдалану мүмкіндігі.
Бұл тапсырмаларда студенттерге ұсынылатын нақты жағдайлар адамның күнделікті өмірде, ұжымда немесе жаһандық мәселелерде кездесетін мәселелермен байланысты.

Біздің мектепте PISA-ға жаратылыстану сауаттылығы бойынша дайындық кезінде келесі дайындық түрлері қолданылады:
1. Мұғалімдерді әдістемелік кеңестерде, семинарларда PISA форматындағы тапсырмалармен таныстыру. Педагогтердің назарына PISA зерттеуін жүргізудің мақсаттары, форматы бойынша ақпарат ұсынылады. Сондай-ақ оларға PISA тапсырмалары үлгілерінің жинақтары ұсынылады, яғни материалдар базасы, зерттеулерге дайындық бойынша тапсырмалар құрылады. Ұқсас тапсырмаларды өзіңіз жасауға тырысу ұсынылады
2. Сабақ өткізу кезінде:
* PISA форматындағы тапсырмалардың мысалдарын жинақтардан формативті тапсырмалар ретінде талдау немесе шешу.
* Өз білімдерін қолдануға және түсіндіруге үйрететін әдістер мен әдістерді қолдану: "Блум Ромашкасы", "Алты ойлау шляпасы", "қалың және нәзік сұрақтар".
* Әр түрлі жағдайларда "сауатты оқу" қабілетін тексеру жоғарыда аталған әдістер мен әдістерді қолдана отырып, студенттердің мәтінді мұқият оқып, барлық нюанстар мен нәзіктіктерді байқауға тырысатындығына қол жеткізуге болады. Сонымен қатар, балалар пайымдайды, жағдайды ойлайды, бағалайды. Яғни, олар сауатты оқиды. Бұл әдістерді жүйелі қолдану студенттердің кез-келген оқылған мәтінді қабылдау, талдау әдетін дамытуы керек.
 Мәтін бойынша сұрақтар келесі аспектілерге бағытталуы керек: 
 мәтін мазмұнындағы Жалпы бағдар және оның тұтас мағынасын түсіну  
 ақпаратты анықтау
 мәтінді түсіндіру 
 мәтін мазмұнына рефлексия 
 формадағы рефлексия 
* Графиктер мен кестелермен жұмыс істеуге ерекше назар аудару керек. Оқушылар Графиктер мен кестелер бойынша мәліметтерді түсіндіруді үйренеді, сонымен қатар оларды зерттеу жұмыстарының деректері немесе ұсынылған мәтіндер бойынша құрастыруды үйренеді. "Графикалық тесттер" тапсырмалары қолданылады, онда графикті талдау нәтижелері бойынша сұраққа жауап беру керек.
* Сабақтарда оқушыларға зертханалық және практикалық жұмыстарды тек қадамдық нұсқаулар бойынша ғана емес, гипотеза жасауға, эксперименталды түрде қорытынды жасауға үйрету.
3. Оқушыларға PISA форматындағы тапсырмалар дербес шешу үшін беріледі: үй тапсырмасы, жиынтық бағалаулар, пәндік олимпиадалар
Просмотров: 318


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст