2020-2021 оқу жылының 1 жылдығындағы
«Доломитово орта мектебі» КММ
оқу – тәрбие жұмыстарының талдауы.
2020-2021 оқу жылында педагог коллективі «Оқуда және тәрбиеде дифференциялық және дара арқылы ықпал ету оқу – тәрбие процесін толық жетілдіру» оқу- әдістемелік тақырыбына өз жұмысын жалғастырды
2019-2020 оқу жылына талдау жасағанына сәйкес педагог коллективі 2020-2021 оқу жылына келесі міндеттер алдына қойды:
Осы міндеттерді іске асыру үшін, шаралар толқындалды
Жаңа оқу жылында:
2020-2021 оқу жылында 1-11-сыныптар жаңартылған білім мазмұны бойынша.
Мектепалды сыныптардағы білім беру процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының нұсқаулары (2020 жылғы 5 мамырдағы № 182 өзгерістер мен толықтырулармен);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 12.12.2012 ж. №557 Бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі білім берудің үлгілік оқу жоспарларының
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 12.08.2016 ж. №499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі білім берудің типтік оқу бағдарламаларының
1-4-сыныптарда білім беру процесі келесі қҧжаттар негізінде жҥзеге асырылады:
ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру деңгейінің стандарты, 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген); Білім беру деңгейлері МЖМБС Типтік оқу жоспарлары Типтік оқу бағдарламалары Мектепалды дайындық ҚР МЖМБС (№604 31.10.2018ж) 12.12.2012 №557 12.08.2016 №499 1-4-сыныптар 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441) 3.04.2013 №115 (8.04.2016 №226, 10.05.2018 №199, 17.10.2018 №576) 5-9-сыныптар 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441 17.08.2020 №350) 3.04.2013 №115 (25.10.2017 №545) 10-11-сыныптар 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441, 15.05.2019 №205 17.08.2020 №350) 3.04.2013 №115 (27.07.2017 №352, 7.03.2019 №105, 21.04.2020 №154) 5
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Ӛзін-ӛзі тану» пәні бойынша 2016 жылғы 8 сәуірдегі № 266 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;
«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына ӛзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы;
Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2018 жылығы № 595 30 қазандағы ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы;
«Арнайы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы.
5-11-сыныптарда білім беру процесі келесі қҧжаттар негізінде жҥзеге асырылады:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 6 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 бұйрықпен «Зайырлылық және дінтану негіздері» пәні бойынша ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндері бойынша негізгі орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламалары (2020 жылғы 21 сәуірдегі №154 «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәні бойынша енгізілген ӛзгерістермен»);
«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;
«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына ӛзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары (2015 жылғы 18 маусымдағы № 393 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2018 жылғы 30 қазандағы бекіткен №595 бұйрығы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Арнаулы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы
ҚР білім және ғылым Министрінің 27 қарашадағы Қазақстан Республикасының 2017 жылғы № 596 мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жан басына нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы (соңғы ӛзгертулер және толықтырулармен 21.09.2018 жылғы № 477 бұйрығы);
7 «Білім беру ұйымдары білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептіліктегі құжаттардың нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2007 жылғы 23 қазандағы № 502 бұйрығы (2019 жылғы 16 мамырдағы № 208 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген); «Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығы (2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 662 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау ӛткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы (2018 жылғы 25 қыркүйектегі № 494 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім мен ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан ӛткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы;
«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығы;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» № 130 бұйрығы;
Мектеп құрылымы
Мектепалды дайындық
Инварианттық компонент арқылы баздық компонент толық іске асырылады.
Вариативтін компонент арқылы іске асырылады:
- Қолды жазуға дайындау
- Қызықты математика
1-4 сыныптар
Оқу жоспарларында каралыстырылада:
Инварианттық компонент іске асырылады. Баздық компонент толық іске асырылады.
Инвариатив компонент толық іске асырылады.
- 1-4 сыныптарға 1 сағаттан шахмат ойынына.
- гуманитарлық / 1,3 сыныбында әдебиет курсы /
5-9 сынып
Оқу жоспарларында карастырылады:
Инварианттық компонент арқым баздық компонент негізгі мектепте толық іске асырылады.
Вариативтік компонент арқылы кіргізімені:
- Көркемдік-эстетикалық /5,6 сыныпта сурет салу/
10-11 сынып
10-11 сыныптар профильдік жаратылыстану-математикалық бағытта.
Инварианттық компонент арқым баздық компонент негізгі мектепте толық іске асырылады.
Вариативтік компонент арқылы кіргізімені:
"Доломитово орта мектебі" КММ жұмыс оқу жоспары мекемесін концетуалдық дамуына колданылады:
-ҚР МемСТ-қа сәйкес оқушылардың оқу меңгергені.
-оқу процеснде оқушылардың оқу сапасын көтеру (4-ші және 9-шы сыныптарда тоқсандық және жылдық көрсеткіштері, 11-сыныпта ҰБТ көрсеткіштері);
- 10-11 сынып оқушыларының профильдік оқуын дамыту және толық жетілдіру;
-педагог коллективте инновациялық потенциалын дамыту;
- оқу процесін гуманизациялау және информациялау дифференциялық технологияларды оқуда және тәрбиеді бағдарлау;
- поликультурлық, толеранттық, интеллектуалдық және творчестволық жәке тұлғаны жануя, Отан, рухани әдебиет, әлем әдебиет аркылы кұру;
-дарынды балалар жұмысын толық жетілдіру;
ҚР басқа елдерде оқу үшін балаларды дайындау
Бақылау түрлері:
Арнайы бақылау ҰБТ-ге, ЖОСБ-қа жұмыс дайындығы; жас мамандарға әдістімелік көмек көрсету.
Бақылау әдісі
Мектеп ішіндігі бақылау жоспар арқылы мектеп әкімшіліктері сабаққа қатысты. Сабаққа қатынасу және сабақ бақылау несізгі бағаттары:
Бақылау қорытындысы педагогикалық кеңестерде, директор және оның орынбасалары отырысында қаралды.
Мектеп контингенттің сипаттамасы
Барлығы – 117
Мектепалды дайындық – 8
I саты – 48
II саты – 49
III саты – 12
Жұмыс тәртібі – бес күндін оқу аптасы.
Сабақтар 2 ауысымда өткізіледі.(COVID-19 бойынша карантиндік шаралар кезеңінде)
Мүгедек балалар – 2 бала
Қамқоршыдағы балалар – 0
Оқу жігерлілігі:
Сынып арқылы үлгерүшілін сапасы.
оқушылар |
барлығы |
сынып |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||
сыныптағы саны |
109 |
13 |
14 |
14 |
7 |
8 |
10 |
11 |
9 |
11 |
6 |
6 |
үздіктер |
10 |
- |
4 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
2 |
жақсылықтар |
41 |
- |
5 |
6 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
2 |
2 |
үлгерүшілік, % |
100 |
- |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Үлгерүшілік сапасы, % |
53,1 |
- |
64,3 |
64,3 |
71,4 |
50 |
40 |
45,5 |
55,6 |
36,4 |
33,3 |
66,7 |
Үлгерім проценті : жалпы мектеп бойы- 100 %.
Білім сапасы: 100%
жалпы мектеп бойы — 53,1 %
I саты – 65,7 %
II саты – 44,9 %
III дәрежесі -50%
Пәндер бойынша үлгерүшілік сапасы.
|
қазақ тілі |
орыс тілі |
орыс әдебиеті |
ағылшы тілі |
математика (алгебра) |
геометрия |
физика |
химия |
информатика |
биология |
география |
Қазақстан тарихы |
дүниежүзі тарихы |
дүниетану |
жаратылыстану |
құқық |
2 |
85,7 |
85,7 |
78,6 |
64,3 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
91,7 |
91,7 |
|
3 |
92,8 |
100 |
100 |
71,4 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
|
4 |
100 |
100 |
100 |
85,7 |
85,7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 |
100 |
|
5 |
75 |
75 |
75 |
62,5 |
75 |
|
|
|
100 |
|
|
62,5 |
62,5 |
|
100 |
|
6 |
70 |
60 |
70 |
40 |
60 |
|
|
|
100 |
|
|
50 |
50 |
|
100 |
|
7 |
72,7 |
72,7 |
72,7 |
54,6 |
54,6 |
63,6 |
63,6 |
100 |
100 |
100 |
63,6 |
72,7 |
54,6 |
|
|
|
8 |
77,8 |
77,8 |
77,8 |
55,6 |
66,7 |
66,7 |
55,5 |
55,6 |
100 |
100 |
66,7 |
77,8 |
55,6 |
|
|
|
9 |
63,6 |
63,6 |
81,8 |
45,5 |
45,5 |
45,5 |
45,4 |
45,5 |
100 |
81,8 |
72,7 |
45,5 |
36,4 |
|
|
72,7 |
10 |
50 |
66,7 |
33,3 |
66,7 |
50 |
50 |
|
83,3 |
100 |
50 |
|
50 |
|
|
|
|
11 |
83,3 |
66,7 |
66,7 |
66,7 |
83,3 |
83,3 |
|
|
100 |
66,7 |
66,7 |
83,3 |
|
|
|
|
орта |
77,1 |
76,8 |
75,6 |
61,3 |
72,1 |
61,8 |
54,9 |
71,1 |
100 |
79,7 |
67,4 |
63,1 |
51,8 |
97,2 |
98,3 |
72,7 |
Өзін-өзі тану, АӘД, Көркем еңбек, музыка, Дене шынықтыру, қолданбалы курстар пәндері бойынша барлық оқушыларға сынақ қойылды.
0 және 1 сынып оқушылары аттестатталмайды.
Қорытынды:
1. Білім сапасы деңгейі – 53,1% , үлгерушіліқ -100 %. Өткен оқу жылымен салыстырғанда білім сапасы 0,4-ге% азайды.
2. Ең төмен білім сапасының -6,9,10сыныптар, ең жоғары білім сапасы- 1-4 сыныптарда.
3. Қызығушылық жүйесін, диагностика жүйесуін, творчестволық мүмкіндігін, оқушының денгейін жетілдіруді құрастырып, оқу процесін оқу-зерттеу процесіне, өткізу кекрек.