«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Алексеевка кентінің № 2 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 поселка  Алексеевка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Соц.Сети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2020-2021 оқу жылының 1 жылдығындағы «Доломитово орта мектебі» КММ оқу – тәрбие жұмыстарының талдауы.

05.01.2021

2020-2021 оқу жылының 1 жылдығындағы

«Доломитово орта мектебі» КММ

оқу – тәрбие жұмыстарының талдауы.

 

2020-2021 оқу жылында педагог коллективі «Оқуда және тәрбиеде дифференциялық және дара арқылы ықпал ету оқу – тәрбие процесін толық жетілдіру» оқу- әдістемелік тақырыбына өз жұмысын  жалғастырды

2019-2020 оқу жылына талдау  жасағанына сәйкес педагог коллективі  2020-2021 оқу жылына келесі міндеттер алдына қойды:

  • Жалпы білім беру процесін гуманизациялау
  • Оқушылардың оқуға, өз- өзін  дамуына талаптық жасау
  • Оқушылардың денсаулығын сақтау
  • Оқушылардың творчестволық потенциалын ашу
  • Мұғалімнің творчестволық потенциалық ашу
  • Мұғалімнің профессионалдық деңгейін үздіксіз көтеру

Осы міндеттерді іске асыру үшін,  шаралар толқындалды

Жаңа оқу жылында:

2020-2021 оқу жылында 1-11-сыныптар жаңартылған білім мазмұны бойынша.

Мектепалды сыныптардағы білім беру процесі:

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының нұсқаулары (2020 жылғы 5 мамырдағы № 182 өзгерістер мен толықтырулармен);

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 12.12.2012 ж. №557 Бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі білім берудің үлгілік оқу жоспарларының

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 12.08.2016 ж. №499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі білім берудің типтік оқу бағдарламаларының

1-4-сыныптарда білім беру процесі келесі қҧжаттар негізінде жҥзеге асырылады:

ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру деңгейінің стандарты, 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

ü Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген); Білім беру деңгейлері МЖМБС Типтік оқу жоспарлары Типтік оқу бағдарламалары Мектепалды дайындық ҚР МЖМБС (№604 31.10.2018ж) 12.12.2012 №557 12.08.2016 №499 1-4-сыныптар 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441) 3.04.2013 №115 (8.04.2016 №226, 10.05.2018 №199, 17.10.2018 №576) 5-9-сыныптар 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441 17.08.2020 №350) 3.04.2013 №115 (25.10.2017 №545) 10-11-сыныптар 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441, 15.05.2019 №205 17.08.2020 №350) 3.04.2013 №115 (27.07.2017 №352, 7.03.2019 №105, 21.04.2020 №154) 5

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Ӛзін-ӛзі тану» пәні бойынша 2016 жылғы 8 сәуірдегі № 266 бұйрығымен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;

  «ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына ӛзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы;

Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2018 жылығы № 595 30 қазандағы ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы;

«Арнайы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы.

5-11-сыныптарда білім беру процесі келесі қҧжаттар негізінде жҥзеге асырылады:

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 6 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 бұйрықпен «Зайырлылық және дінтану негіздері» пәні бойынша ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндері бойынша негізгі орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламалары (2020 жылғы 21 сәуірдегі №154 «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәні бойынша енгізілген ӛзгерістермен»);

«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;

«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына ӛзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары (2015 жылғы 18 маусымдағы № 393 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2018 жылғы 30 қазандағы бекіткен №595 бұйрығы;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Арнаулы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы

ҚР білім және ғылым Министрінің 27 қарашадағы Қазақстан Республикасының 2017 жылғы № 596 мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жан басына нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы (соңғы ӛзгертулер және толықтырулармен 21.09.2018 жылғы № 477 бұйрығы);

7 «Білім беру ұйымдары білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептіліктегі құжаттардың нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2007 жылғы 23 қазандағы № 502 бұйрығы (2019 жылғы 16 мамырдағы № 208 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген); «Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығы (2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 662 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау ӛткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы (2018 жылғы 25 қыркүйектегі № 494 бұйрықпен соңғы ӛзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім мен ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан ӛткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы;

«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығы;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» № 130 бұйрығы;

 

Мектеп құрылымы

Мектепалды дайындық

Инварианттық компонент арқылы баздық компонент толық іске асырылады.

Вариативтін компонент арқылы іске асырылады:

- Қолды жазуға дайындау

- Қызықты математика

1-4 сыныптар

Оқу жоспарларында каралыстырылада:

Инварианттық компонент іске асырылады. Баздық компонент толық іске асырылады.

Инвариатив компонент толық іске асырылады.

- 1-4 сыныптарға 1 сағаттан  шахмат ойынына.

- гуманитарлық / 1,3 сыныбында әдебиет курсы /

5-9 сынып

Оқу жоспарларында карастырылады:

Инварианттық компонент арқым баздық компонент негізгі мектепте толық іске асырылады.

Вариативтік компонент арқылы кіргізімені:

  • 9 сыныпта 1 сағат / Зайырлылық және дінтану негіздері/
  • 9 сыныпта 1 сағат /Абайтану/
  • жаратылыстану-математикалық / 8 сыныпта информатика курсы/
  • 6 сыныпта шахматы курсы

- Көркемдік-эстетикалық /5,6 сыныпта сурет салу/

10-11 сынып

10-11 сыныптар профильдік жаратылыстану-математикалық бағытта.

Инварианттық компонент арқым баздық компонент негізгі мектепте толық іске асырылады.

Вариативтік компонент арқылы кіргізімені:

  • 10-11 сыныптарда 1 сағаттан /Абайтану/
  • 10 сыныпта 1 сағат АӘД  курсына
  • 11 сыныптарда қолданбалы математика курсы (есептерді шығару практикум.).
  • 10 сыныптарда қолданбалы информатика курсы (  физика)

 

 

"Доломитово орта мектебі" КММ  жұмыс оқу жоспары мекемесін концетуалдық дамуына колданылады:

-ҚР МемСТ-қа сәйкес оқушылардың оқу меңгергені.

-оқу процеснде оқушылардың оқу сапасын көтеру (4-ші және 9-шы сыныптарда тоқсандық және жылдық көрсеткіштері, 11-сыныпта ҰБТ көрсеткіштері);

- 10-11 сынып оқушыларының профильдік оқуын дамыту және толық жетілдіру;

-педагог коллективте инновациялық потенциалын дамыту;

- оқу процесін гуманизациялау және информациялау дифференциялық технологияларды оқуда және тәрбиеді бағдарлау;

- поликультурлық, толеранттық, интеллектуалдық және творчестволық жәке тұлғаны жануя, Отан, рухани әдебиет, әлем әдебиет аркылы кұру;

-дарынды балалар жұмысын толық жетілдіру;

ҚР басқа елдерде оқу үшін балаларды дайындау

 

Бақылау түрлері:

  • сыныпты – қорытынды бақылау;
  • шолылық бақылау;
  • мектеп документациясының жағдайы;
  • оқу кабинеттірдің жағдайы;
  • күнтізбелік-тематикалық және бағдарлама, бағдарламаның орыдарлуы және пәндердіқ бақылау, тесеру және лабораториялық жұмастарының бақылауы;
  • үйірме жұмысының ұйымдастыруы;
  • дарынды және нашар оқитын балалармен жұмыс;
  • еңбек сақтау және қауіпсіздің жағдайы, білім деңгейін әкімшілік бақылауы (кіріу бақылау -> жартыжылдық бақылау -> қорытынды бақылау).
  • қорытында аттестация

 

Арнайы бақылау ҰБТ-ге, ЖОСБ-қа жұмыс дайындығы; жас мамандарға әдістімелік көмек көрсету.

Бақылау әдісі

  • байқау (сабаққа қатыналу)
  • документтерді оқу
  • білімдерін тексеру (рездер, тестер, бақылау, тексеру жұмыстар)
  • анкетттеу
  • анализ.

 

Мектеп ішіндігі бақылау жоспар арқылы мектеп әкімшіліктері сабаққа қатысты. Сабаққа қатынасу және сабақ бақылау несізгі бағаттары:

  • Сабақта пайдаланылған түрлері мен әдістері.
  • Оқушлардың өз-өзімен жұмыс істеуі.
  • Сыныпты-қорытынды бақылау және пәндердің беру жағдайы.
  • Аттестациядан өтетін мұғалімдердін жұмыс әдістемесі.

Бақылау қорытындысы педагогикалық кеңестерде, директор және оның орынбасалары отырысында қаралды.

 

 

Мектеп контингенттің сипаттамасы

Барлығы – 117

Мектепалды дайындық – 8

I саты – 48

II саты – 49

III саты – 12

Жұмыс тәртібі – бес күндін оқу аптасы.

Сабақтар 2 ауысымда өткізіледі.(COVID-19 бойынша карантиндік шаралар кезеңінде)

Мүгедек  балалар – 2 бала

Қамқоршыдағы балалар – 0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Оқу жігерлілігі:

Сынып арқылы үлгерүшілін сапасы.

оқушылар

барлығы

сынып

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

сыныптағы саны

109

13

14

14

7

8

10

11

9

11

6

6

үздіктер

10

-

4

3

0

0

0

0

0

1

0

2

жақсылықтар

41

-

5

6

5

4

4

5

5

3

2

2

үлгерүшілік, %

100

-

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

Үлгерүшілік сапасы, %

53,1

-

64,3

64,3

71,4

50

40

45,5

55,6

36,4

33,3

66,7

 

Үлгерім проценті : жалпы мектеп бойы- 100 %.

 

Білім сапасы: 100%

жалпы мектеп бойы — 53,1 %

I саты – 65,7 %

II саты – 44,9 %

III дәрежесі -50%

 

Пәндер бойынша үлгерүшілік сапасы.

  •  

қазақ тілі

орыс тілі

орыс әдебиеті

ағылшы тілі

математика (алгебра)

геометрия

физика

химия

информатика

биология

география

Қазақстан тарихы

дүниежүзі тарихы

дүниетану

жаратылыстану

құқық

2

85,7

85,7

78,6

64,3

100

 

 

 

 

 

 

 

 

91,7

91,7

 

3

92,8

100

100

71,4

100

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

 

4

100

100

100

85,7

85,7

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

 

5

75

75

75

62,5

75

 

 

 

100

 

 

62,5

62,5

 

100

 

6

70

60

70

40

60

 

 

 

100

 

 

50

50

 

100

 

7

72,7

72,7

72,7

54,6

54,6

63,6

63,6

100

100

100

63,6

72,7

54,6

 

 

 

8

77,8

77,8

77,8

55,6

66,7

66,7

55,5

55,6

100

100

66,7

77,8

55,6

 

 

 

9

63,6

63,6

81,8

45,5

45,5

45,5

45,4

45,5

100

81,8

72,7

45,5

36,4

 

 

72,7

10

50

66,7

33,3

66,7

50

50

 

83,3

100

50

 

50

 

 

 

 

11

83,3

66,7

66,7

66,7

83,3

83,3

 

 

100

66,7

66,7

83,3

 

 

 

 

орта

77,1

76,8

75,6

61,3

72,1

61,8

54,9

71,1

100

79,7

67,4

63,1

51,8

97,2

98,3

72,7

 

 

Өзін-өзі тану, АӘД, Көркем еңбек, музыка, Дене шынықтыру, қолданбалы курстар пәндері бойынша барлық оқушыларға сынақ қойылды.

0 және 1 сынып оқушылары аттестатталмайды.

 

Қорытынды:

1. Білім сапасы деңгейі – 53,1% , үлгерушіліқ -100 %. Өткен оқу жылымен салыстырғанда білім сапасы 0,4-ге% азайды.

2. Ең төмен білім сапасының -6,9,10сыныптар, ең жоғары білім сапасы- 1-4 сыныптарда.

3. Қызығушылық жүйесін, диагностика жүйесуін, творчестволық мүмкіндігін,  оқушының  денгейін жетілдіруді құрастырып, оқу процесін оқу-зерттеу процесіне, өткізу кекрек. 

 

Просмотров: 323


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст