Текст
12.10.2017
Құрметті Асқар Мұратұлы, құрметті президиум, мектеп
басшылыры!
Сіздерді жаңа 2017-18 оқу жылы басталуымен құттықтаймын!
Сегодня мы являемся свидетелями и участниками большого
образоваельного процесса -становление новой модели казахстанской школы.
(Слайд 2 )...
07.10.2017
В 2017-2018 году во
всех школах Зерендинского организована работа шахматных кружков
в 1-4 классах.
Кружок « Шахматы »реализует общеинтеллектуальное
направление во внеурочной деятельности в 1-4 классах
Актуальность данного кружка обусловлена
тем, что в начальной школе...
07.10.2017
1 бөлім. Педагог туралы жалпы мәлімет.
2 бөлім. Педагогтың профессионалдық жетістіктерінің нәтижелері.
3 бөлім. Педагогикалық тәжірибе туралы материалдар.
4 бөлім. Педагогтың ғылыми-әдістемелік қызметі.
5 бөлім. Профессионалдық қызметі нәтижелерінің сарапшы бағасы....
23.08.2017
Доломит орта мектебінің сенім телефоны - 35604
23.08.2017
С 1 августа по 30 сентября 2017 года в Зерендинском районе проводится общереспубликанская акция «Дорога в школу».
Цель акции - оказание социальной помощи детям из малообеспеченных, многодетных,
неблагополучных семей, детям-сиротам и детям, оставшихся без попечения...
06.07.2017
3 деңгей
мұғалімі үшін:
1. Мұғалім туралы мәлімет
2. Өзін-өзі дамыту папкасы
3. Ұзақ мерзімді жоспар
4. Орта мерзімді жоспар
5. Қысқа мерзімді жоспар
6. Рефлексивті күнделік
7. Оқушы жұмыстары
8. Зерттеу нысанындағы оқушы бойынша деректері, сынып оқушыларының білім...
21.06.2017
Кәмелетке толмағандардың арасындағы заң бұзушылықтың алдын алу мақсатында келесі ережелерді ңазарларыңызға ұсынамыз:
1. Сағат 21.00 ден кейін көшеде жүрмеу.
2. Жасөспірімдердің топтасқан жерлері мен ішімдік ішкен адамдардың жанынан...
21.06.2017
«Жанұя-қорғаным, ата-ана –тірегім» демекші барлық қоғам біткеннің ең арғысы және бірден бір табиғысы-отбасы» деп материалист-философ Жан Жак Руссо айтқандай, қоғам да , мемлекет те үйден, отбасынан басталады. Осыған байланысты мектебімізде баланы өмірге бейімдеуде...
21.06.2017
Трудный подросток – это учащийся, у которого в течение
длительного времени (более 3 месяцев) наблюдается одна или несколько проблем в
социально-эмоциональной, учебной, мотивационно-волевой сферах.
Это проблемы в обучении; во взаимоотношении со
сверстниками; во...
21.06.2017